Donnerstag, 5. November 2015

Friction - Imagine Dragons



Sweatshirt: D Franklin // Trousers: Zara // Shirt: H&M // Leather Jacket: Vintage // Platforms: Jeffrey Campbell // Bag: Plazmalab
Heute Abend gibt es noch ein Outfit. Ein wenig grungy und gothic angehaucht mit legerem Pulli und Business-Hose. Was es genau sein soll weiß ich nicht, aber es hat mir gut gefallen.
Oktober ist schon wieder vorbei und wir stecken schon in der ersten November Woche und ich hänge über Uni Sachen. Und mit denen muss ich mich gleich wieder beschäftigen. Habt einen schönen Tag und viel Spaß mit den Bildern! :) x 

Tonight I have another outfit for you. It's a bit grungy, gothic inspired mix with a comfortable sweatshirt an business-look trousers. What exactly it's supposed to be I'm not really sure but I liked it. When I think about iT, I can't really believe we are already in November again. I stuck on all my uni work and that's what I have to get my head wrapped around now. Again. I'd rather spend time writing interesting things on here but time doesn't permit that right now. Hope you'll still have a great day and enjoy the photos! :) x 










Kommentare: