Sonntag, 3. Mai 2015

XX



Cardigan: H&M // Top: American Apparel // Jeans: Dr. Denim // Boots: Zara // Sunglasses: D. Franklin 

Sunday Funday. Heute muss ich endlich mal aus meinem Loch kriechen, in das ich mich die letzten Tage begeben habe. Seit Dienstag habe ich frei und sollte arbeiten, tue das, aber nur bedingt und sitze sonst nur in meinem Zimmer und denke viel zu viel nach. Manchmal hat man eben solche Zeiten in denen man nichts gebacken bekommt. Tatsächlich mag ich es auch nicht sonderlich, wenn wir in der Uni plötzlich einfach eine Woche frei haben, vor allem am Anfang des Trimesters, weil ich aus meiner Routine komme. Morgen ist hier auch noch Feiertag. Aber gut, ich werde schon irgendwas mit meiner Zeit anfangen. Immer versuch positiv zu bleiben :) Schönen Sonntag euch allen xx 

Sunday Funday. Today I really need to crawl out of my hole that I've been in for days again. Since Tuesday I haven't had any Uni and to be honest I spent most of that tie in my room dwelling over all kinds of things. It's ok to have such phases sometimes and I understand tat they are most normal especially in  a city like London. But I just don't like it so much when we have a whole week off. Right at  the beginning of term. It just rips me out of my whole routine again. But oh well.. Tomorrow I have another day off and Tuesday is finally the beginn of a fuller schedule again. Until then I'll try and keep myself occupied as much as possible. Should do some uni work! Stay positive :) Have a lovely Sunday everybody xx 
pictures by Sarah Fletcher 













1 Kommentar: