Dienstag, 12. Mai 2015

Week 19 summary: Pressure

 MAY THE 4TH BE WITH YOU!!! Can't wait until December when the next Star Wars launches in cinemas. Dedicated to the movie classic I found my awesome Darth Vader and Stormtrooper rings. // Sketchbook time, its a constant process and evolution of ideas // Food during my working periods is always super important. I quickly feel drained otherwise // Between the stress I managed to see Marie and chat with her for an hour. We planned some adventures and had a good time. Like always :) 

Hallo meine Lieben, ich hoffe es geht euch gut! Was für ein Kontrastprogramm. Letzte Woche hing ich noch in einem Loch der Gleichgültigkeit und Langweile ab und nun: Stress, Arbeit, kaum Zeit um Luft zu schnappen. 
Wie schon gestern auf meiner Facebook und Instagram Seite angekündigt bin ich momentan im ziemlichen Unistress. Da ich am Sonntag bis halb vier Uhr morgens gearbeitet habe und um halb neun wieder aus dem Bett musste, habe ich es nicht geschafft meinen Sonntagspost rechtzeitig ans Licht zu bringen. Hier ist es aber endlich. Zeit ist momentan etwas sehr kostbares und ich scheine nicht genug davon zu haben. Aber das ist das letzte große Projekt und da muss ich wohl durch. Der Titel der Zusammenfassung beschreibt meinen Zustand wohl ganz gut: Pressure - Der Druck steigt. Schlecht geht es mir trotz der hohen Arbeitsmengen keines Falls, ich fühle mich gut und lebendig. Die Arbeit verpasst mir das schöne Gefühl einen Sinn im Leben zu haben. Noch ist meine Motivation auf Hochtouren, aber bekanntlich erleidet diese früher oder später auch mal einen Tiefpunkt. Mal hoffen, dass das nicht all zu schnell passiert. 
Ich wünsche euch eine schöne Woche und bis zu nächsten Post xx 

Hello my lovely people, I hope you are all doing well. Unlike last week this one is purely packed with work work and more work! 
I posted on Facebook and Instagram yesterday that I've got very little spare time at the moment due to heavy workloads on uni concerning my final project for term one. Sunday evening I was up until half three in the morning and had to get up again at half 8. Just a matter of days until I'll fall into bed at night from exhaustion. 
So yes, I've had no time for posts on the blog, Facebook and even Instagram. That's why Sunday's weekly review has been postponed until today. Last night I found a spare moment between the heaps of stress - positive stress though or as the title of the post indicates: Pressure. 
Working to this extent gives me a satisfying feeling and I am enjoying up until now. Let's hope my motivation doesn't leave me to quick!
I wish you all a lovely week and I'll hopefully talk to you soon again xx 

On Saturday I had to leave my apartment to do something different. Met up with Marie and her friend Felix for much needed drinks. Check out Felix's photography here! // I like looking through older pictures. Here's one from my vacation to Austria in February. Snowboarding is life! // From yesterdays work session at Uni: draping time! // Inspo quote: "Focus on the present"

Song of the week: "Edge of Seventeen"


Ich verkaufe auf Mädchenflohmarkt wieder! Schaut doch mal rein, vielleicht ist was dabei :)





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen