Montag, 20. April 2015

Week 16 Summary: Calmness before the storm

Enjoy playing piano again @ home // Watching the sun set from home // Back in Munich for a few days! // ... and another selfie, no make-up, wet hair, all natural! A smile is one of the best things you can wear.

Ich hab mich doch wieder umentschieden und habe beschlossen Wochenrückblicke zu machen. Persönlich finde ich die eigentlich für mich ganz schön, weil ich nochmal auf einen Blick sehe was ich alles in einer Woche getrieben habe. Ihr dürft natürlich hier dran teilhaben! Zu den sieben Bildern der Woche, die von Instagram oder meinem Handy stammen (einfach was meine Woche gut widerspiegelt), gibt es noch ein Inspirations Bild oder Zitat am Ende, das ich schön finde und mein Song der Woche. Die Bilder sind in chronologischer Reihenfolge (oder ich probiere sie so hinzubekommen) und fangen bei den ältesten Bildern an. Diesen Post wird es jeden Sonntag geben, heute ist es Montag geworden weil es gestern zu spät wurde. 
Diese Woche war sehr entspannt, ich habe viel Zeit zuhause verbracht und bei Freunden in München, aber langsam nimmt das Tempo meines Lebens wieder zu. Die Ruhe vor dem Sturm. 
Viel Spaß beim schauen x 

I've decided to restart my weekly reviews on my blog again. For me it's a also personally fulfilling to see what I did and achieved during the week. And you can have a glimpse of that summary too! Each week I'll pick seven pictures from my Instagram or phone (or just an image I took that resembles my week), one inspirational picture or quote that I like and my fave song of the week! Pictures start from the oldest and go to the most recent. I'll be holding these reviews every Sunday; Today wound up being Monday because it got too late yesterday.  This week was very relaxing, a lot of time at home with fam and friends but the speed of my life is notably picking up again. The calmness before the storm. 
Enjoy x 

Nail and arm candy of the week wearing my moms watch and rocking bright colors! // Party in Munich: my good friend Marketa turned 22. Happy Birthday lovely! // Good morning Munich, you are so sunny. // Inspo quote from Tumblr: "Art school taught me that my greatest tool is myself" - true.

Song of the week: 

1 Kommentar: