Sonntag, 19. April 2015

Revolusion - Elliphant



Shorts: Gypsy Warrior / Tshirt: Dead Legacy / Boot: Thrifted / Garter: Sassy Stash / Bag: Missguided / Earrings: Vant Jag 

Wieder in Coburg angekommen, gibts einen weiteren Festival Look, wie ich ihn auch wirklich zu einem Festival anziehen würde. Aber so wirklich. Ohne zu übertreiben. Ich hab mich schon auf die "boah wie schlampig" Kommentare oder Reaktionen vorbereitet, denn ich weiß, es ist schon ein bisschen freizügig, aber wisst ihr was? Who cares?! Ich tue ja niemandem weh. :)
Ich freue mich schon auf die drei geplanten Festivals dieses Jahr: Download in Donnington, U.K., Electric Love in Salzburg, Österreich und Open Beatz in Herzogenaurach, Deutschland. Besucht ihr denn dieses Jahr auch welche? Ich wünschte ich könnte auch noch auf's South Side, aber das schaffe ich  nicht. Drei reichen auch vollkommen und ich kann mich echt nicht beklagen. 
Und wie im letzten Look, bin ich immer noch total im Frühling/Sommer-Festival-Boho Modus. Der wird auch nicht so schnell nachlassen... x 
Ps. Ich liebe dieses Lied von Elliphant, das gibt mir immer richtig Lust auf Feiern, Sommer und Attitude. Außerdem ist sie ziemlich heiß, finde ich. 

Back in Coburg again so it's time for a new look on this Sunday evening before the week starts. 
This is look that I'd 100% wear to a festival, no exaggeration! I know it's a lot of skin, I've prepared for all of the "wow, what a slut" comments. But honestly, I love it and I don't care! I'm not hurting anyone. :)
This year I'll be attending three festivals: Download in Donnington, U.K., Electric Love in Salzburg, Austria and Open Beatz in Herzogenaurach in Germany. Are you going to any Festivals this year? Wish South Side were still on my list but won't make that anymore. Three festivals in one year are also enough, I can not complain!
Like in my last look I'm still fucking exited about the Spring/Summer-Festival-Boho trend. That's not going to change to quickly. x
Ps. Absolutely love this song from Elliphant, it always makes me want to party, long for summer and have an attitude haha. Plus she hot as hell in my opinion. 
pictures by Sarah Fletcher

















Kommentare:

  1. I totally love your outfit! I wouldn't care what people would say or think about it either. I love the music that you posted. It does make me want to party too. haha, I hope you have fun at the festivals you've gone to. I love the layering you did in this look. I definitely want your boots. I also like how your using that lace garter band.

    AntwortenLöschen
  2. frisur und outfit - mega! ;)

    liebste grüße,
    maze

    AntwortenLöschen
  3. der look ist so schön (:

    http://marinareyam.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
  4. Mega geiler Look... Mega geile Bilder... Mega geiler Blog!!! ;)
    Viele Grüße
    Adem von www.ademandeve.de

    AntwortenLöschen