Montag, 23. März 2015

Snow White




Dress: Sheinside / Lace Cuffs: Maison Close  / Clutch: Alexander McQueen

Am Montag Abend nach einem langen Tag draußen in London, fällt mir nichts anderes ein als noch ein Outfit zu posten. Dieses mal ein wenig Gothic-Romance :) Die Kulisse erinnert ein wenig an Fantasy Romane, die ich auch sehr gerne lese. Später werde ich mich noch ein das letzte Buch der Mortal Instruments reihe vertiefen. 
Mein neues Kleid von Sheinside ist echt super toll. Da es aus Jersey ist, fällt es schön um die Beine und schmiegt sich an den Rest des Körpers an.
Da ich müde bin, höre ich hier auch wieder auf. Ich melde mich bald wieder! Bis dann :)

After a long Monday running through London, it's just a good opportunity to upload a new look. Don't have the energy for anything else right now. This time it's sort of a gothic-romance, that reminds one a little of a fantasy story. Tonight I'll dive into the last Mortal Instruments book so it sort of fits :)
The new dress is really great, I love the material (jersey) because it falls really nicely. The color is also amazing! 
Since I'm just exhausted right now this is all I've got for you today. I'll be back in the next few days again, so talk to you later :)

pictures by Sarah Fletcher 








Kommentare:

  1. SO COOOOOL!!!!!!!!!!!!!! U LOOK AMAZING!

    AntwortenLöschen
  2. and the bag...of course!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  3. super:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    AntwortenLöschen
  4. amazing bag!

    http://www.thefashionhaven.com

    AntwortenLöschen